1. Hvis jeg kunne være synlig

2. Dette er ikke mors/fars job

3. Årsager til at folk ikke lyver

4. Grunde til at gå på lokum

5. Grunde til at blive på lokummet

6. Betydningen af selvransagelse

7. Jeg vil fortælle dig en historie, du kender

8. Hvorfor er der fred mellem visse lande?

9. Der vil udbryde pest på jorden hvis…

10. Du har noget, du vil fortælle mig, Hr. lærer…?

11. Vidste jeg, at…

12. Det kedeligste, der nogen sinde er sket for mig

13. Jeg har aldrig haft en uhyggelig drøm

14. Den almindeligste drøm jeg nogensinde har haft

15. Jeg tror på jordens eksistens

16. Jeg tror, du taler sandt

17. Julens tidspunkt er…

18. Hockey er et spil

19. Jeg bliver ikke bange, når…

20. Jeg ville ikke ønske, jeg kunne…

21. Hvorfor er jeg ikke alene?

22. Når jeg holder op med at vokse…

23. Mit mindst pinlige øjeblik

24. Hvis jeg blev virkelig fattig ville jeg…

25. Jeg ser for lidt fjernsyn

26. Hvis jeg mødte en, jeg ikke kender…

27. Hvorfor jeg kan lide paraplyer

28. Mit svageste barndomsminde

29. Hvad jeg mener om firkanter

30. Min favorit fortidskone/-mand

31. Hvis jeg ikke havde et handicap…

32. Hvis jeg var grim, ville jeg…

33. Ting, jeg virkelig er ligeglad med

34. Hvordan verdens glædesproblemer kan løses

35. Kriminalitet kan ikke forsvinde, fordi…

36. Hvis jeg var en krigsherre, ville jeg…

37. Ting, jeg har glemt…

38. Når jeg ser mig selv i spejlet, ser jeg mig selv.

39. Hvis jeg var meget gammel ville jeg…

40. Hvis jeg havde rynker, ville jeg…

41. Hvis min røv var lang, ville jeg…

42. Hvis jeg var i dårlig form, ville jeg…

43. Hvis jeg ikke var en superstjerne, ville jeg…

44. Hvis ingen kendte mig, kunne jeg…

45. Mit favoritfængsel.

46. Min yndlingslyd

47. Hvis mit øje kunne se, ville jeg…

48. Hvis jeg kunne tale, ville jeg…

49. Hvis jeg kunne drømme, ville jeg…

50. Hvis du kunne slå mig, ville jeg…

Leave a Reply

